Escola Riera de Ribes. El sentit de les nostres pràctiques

Autors/ores

  • Escola Riera de Ribes Mestres de l'escola Riera de Ribes

Paraules clau:

Aprenentatge, Competències, Avaluació, Organització

Resum

Aquest any L’Escola Riera de Ribes celebra els 15 anys, un moment per a mirar enrere i fixar-nos en la trajectòria que hem fet. Al llarg d’aquest anys hem anat construint un projecte educatiu singular i innovador, fonamentat en quatre eixos: la ideologia, les persones, l’avaluació i l’organització. Fruit d’un procés evolutiu necessari, hem anat creixent i madurant. En aquest camí, hem anat cercant les maneres d’organitzar-nos i de gestionar-nos que acompanyessin en cada moment les necessitats del centre, des de la coherència i la voluntat de millorar.

En aquest escrit us volem explicar el nostre recorregut des d’una vessant més teòrica i com, actualment, aquesta teoria es concreta en les nostres pràctiques.

Referències

Coll, C. (2007): Las competencias en la educación escolar: Innovación Educativa, 161.

Coll, C. (2014): El sentit de l’aprenentatge avui: un repte per la innovació educativa. Aula de Innovación Vol. 405.

Martínez, M., Badia J. i Jolonch A.(2013): Lideratge per a l’aprenentatge. Estudis de cas a Catalunya. Barceolna: Fundació Jaume Bofill

Sanmartí, N. (2010): Aprender a evaluarse: motor de todo aprendizaje. Aula de Innovación Educativa. Vol. 192

Travesset, M. i Parellada, C. (2014): Evolució del sistema educatiu. Barcelona: Octaedro.

Publicades

01.03.2017

Número

Secció

Pràctica professional