PROJECTE ESCOLTA'M: el paper del referent
Resum
Aquest article que presentem intenta definir i concretar la figura del referent en el projecte "Escolta'm".
El referent és la figura de suport principal als autors que realitzen el projecte amb els seus alumnes a través de diferents reunions amb els docents, el referent acompanya a aquests mitjançant trobades mensuals i en reunions de cicle trimestrals on es comenten diversos aspectes teorico-pràctics del projecte. El referent mitjançant la pròpia experiència dels docents, la formulació de preguntes obertes i l'aprofitament del treball en equip, acompanya als tutors en la reflexió de la feina realitzada dins de les línies marc del projecte "Escolta'm".
A la vegada, el referent es nodreix dels coneixements fruit de les seves diverses procedències professionals i rep el suport del seminari mensual del projecte dins de l'ICE de la Universitat de Barcelona.
Descàrregues
Publicat
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.













