EL FISIOTERAPEUTA A L'ESCOLA: el per què del treball basat en rutines i centrat en l'entorn

Autors/ores

  • Imma Hoyas Fernández Fisioterapeuta Pediàtrica, EAP Sants-Montjuic. Barcelona
  • Marta Casbas Mourelle Fisioterapeuta Pediàtrica, EAP Eixample. Barcelona

Paraules clau:

Educació inclusiva, Necessitats educatives especials, Pràctica

Resum

Què és el que fa millorar els infants i joves amb afectació motriu? Quins són els elements clau que els porten a posar en joc tot el seu potencial per donar el millor d’ells mateixos i desenvolupar estratègies que els permetin avançar, participar i aprendre, juntament amb els seus companys i companyes? Quines són les seves necessitats reals a l’escola? Com els podem ajudar? Aquestes són algunes preguntes que, els fisioterapeutes que treballem en l’entorn escolar, ens hauríem de fer per saber quina intervenció és la més eficient i adequada, i respon millor a les necessitats i expectatives d’aquests infants i joves.

Publicades

01.04.2015

Número

Secció

Psicopedagogia i Orientació