Didàctica multisensorial de les ciències. Inclusió i Innovació per a l'alumnat cec i sense problemes visuals

Autors/ores

  • Miquel Albert Soler Martí Professor de ciències i pedagog. Dr. en Ciències de l’Educació

Resum

En aquest article s’exposen, de manera breu i sintetitzada, una sèrie de nocions bàsiques al voltant d’una nova concepció de l’ensenyament de les ciències experimentals i naturals, la qual optimitza l’aprenentatge significatiu de l’esmentada àrea tant en alumnes cecs com en alumnes sense problemes de visió, la qual cosa suposa un factor d’interès per a la inclusió escolar, la pedagogia diferencial i l’ensenyança en general.

Referències

SOLER MARTÍ, MIQUEL-ALBERT (2009) Didáctica Multisensorial de las Ciencias: un método inclusivo y transdisciplinar para alumnos ciegos, discapacitados visuales y también sin problemas de visión. Ed. Paidós, Barcelona. Col. "Papeles de Pedagogía" nº 40.

Descàrregues

Publicades

01.07.2013

Número

Secció

Psicopedagogia i Orientació