Didàctica multisensorial de les ciències. Inclusió i Innovació per a l'alumnat cec i sense problemes visuals
Resum
En aquest article s’exposen, de manera breu i sintetitzada, una sèrie de nocions bàsiques al voltant d’una nova concepció de l’ensenyament de les ciències experimentals i naturals, la qual optimitza l’aprenentatge significatiu de l’esmentada àrea tant en alumnes cecs com en alumnes sense problemes de visió, la qual cosa suposa un factor d’interès per a la inclusió escolar, la pedagogia diferencial i l’ensenyança en general.
Referències
SOLER MARTÍ, MIQUEL-ALBERT (2009) Didáctica Multisensorial de las Ciencias: un método inclusivo y transdisciplinar para alumnos ciegos, discapacitados visuales y también sin problemas de visión. Ed. Paidós, Barcelona. Col. "Papeles de Pedagogía" nº 40.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.