Reflexió sobre la pràctica professional. Importància de la situació de la taula del professor dins la classe

Autors/ores

  • Mª José Fernández-Cordeiro Ferrándiz Rambla Pedagoga i professora d'Educació Primària

Resum

L'autora, mitjançant una experiència feta amb alumnes de 8 anys, estudiants de segon curs d'Educació primària d'una escola pública del districte de Gràcia de Barcelona, pretén donar a conèixer que el professor pot afavorir l'augment de la confiança i autonomia de l'alumne amb el simple fet de canviar de lloc la taula del professor. Ens explica la metodologia que ha seguit, així com els avantatges que comporta aquest canvi, tant per a l'alumnat com per al mestre, i ens anima a practicar-lo.

Referències

CELA, J. (1999). Con letra pequeña. Reflexiones de un maestro. Ed. Celeste. Madrid.

CAPOTE, L. (2004). El docente y la comunicación en el aula. www.monografias.com

TORREGROSA, A. (2008). El espacio educativo desde el mundo imaginal. Association Culturelle Sousencre.

Descàrregues

Publicades

30.09.2019

Número

Secció

Pràctica professional