Reflexió sobre la pràctica professional. Importància de la situació de la taula del professor dins la classe
Resum
L'autora, mitjançant una experiència feta amb alumnes de 8 anys, estudiants de segon curs d'Educació primària d'una escola pública del districte de Gràcia de Barcelona, pretén donar a conèixer que el professor pot afavorir l'augment de la confiança i autonomia de l'alumne amb el simple fet de canviar de lloc la taula del professor. Ens explica la metodologia que ha seguit, així com els avantatges que comporta aquest canvi, tant per a l'alumnat com per al mestre, i ens anima a practicar-lo.
Referències
CAPOTE, L. (2004). El docente y la comunicación en el aula. www.monografias.com
TORREGROSA, A. (2008). El espacio educativo desde el mundo imaginal. Association Culturelle Sousencre.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.