L' assessorament als centres en el disseny i experimentació de projectes didàctics. Estudi d'un cas
Resum
.
Referències
Del Carmen, L. (1992a). Una propuesta práctica para analizar y reelaborar las secuencias de contenidos. Aula 10, 5-8.
Del Carmen, L. (1992b). La seqüenciació de continguts en l'ensenyament de les ciències de la naturalesa. En Geli, Terradellas (Eds.). Reflexions sobre l'ensenyament de les ciències naturals. Vic: Eumo.
Del Carmen, L. (1996). El análisis y secuenciación de los contenidos educativos. Barcelona: Horsori
Del Carmen, L. (1996). L'elaboració d'una seqüència de lliçons. Guix, 230, 43-48.
Del Carmen, L. , Pedrinaci, E. (1997). La secuenciación de contenidos: mucho ruido y pocas nueces. Alambique 14, 9-20.
Del Carmen, L. (1992b). La seqüenciació de continguts en l'ensenyament de les ciències de la naturalesa. En Geli, Terradellas (Eds.). Reflexions sobre l'ensenyament de les ciències naturals. Vic: Eumo.
Del Carmen, L. (1996). El análisis y secuenciación de los contenidos educativos. Barcelona: Horsori
Del Carmen, L. (1996). L'elaboració d'una seqüència de lliçons. Guix, 230, 43-48.
Del Carmen, L. , Pedrinaci, E. (1997). La secuenciación de contenidos: mucho ruido y pocas nueces. Alambique 14, 9-20.
Descàrregues
Publicades
11.02.2020
Número
Secció
Pràctica professional
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.