Algunes estratègies per a treballar amb tot l'alumnat a l'aula: el treball de blocs
Resum
Ensenyar i aprendre en l'Etapa de l'Educació Secundària Obligatòria, en un marc inclusiu, on la diversitat de l'alumnat és molt heterogènia, requereix també necessàriament de l'aplicació de canvis metodològics. Canvis que permetin personalitzar més els aprenentatges, diversificar les activitats i afavorir l'aprenentatge entre iguals, entre d'altres.
El nostre article descriu l'itinerari seguit pel centre en relació a les mesures utilitzades d'atenció a la diversitat, la finalitat és que els alumnes aprenguin i participin del currículum comú en la mesura de les seves possibilitats i en el context de l'aula.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.