Algunes estratègies per a treballar amb tot l'alumnat a l'aula: el treball de blocs

Autors/ores

  • Maria Dern Professora de música i Directora de l’IES Cavall Bernat
  • Montse Garrofé Professora de Llengua catalana i Cap d’Estudis de l’IES Cavall Bernat
  • María José Montón Psicopedagoga EAP de Terrassa

Resum

Ensenyar i aprendre en l'Etapa de l'Educació Secundària Obligatòria, en un marc inclusiu, on la diversitat de l'alumnat és molt heterogènia, requereix també necessàriament de l'aplicació de canvis metodològics. Canvis que permetin personalitzar més els aprenentatges, diversificar les activitats i afavorir l'aprenentatge entre iguals, entre d'altres.
El nostre article descriu l'itinerari seguit pel centre en relació a les mesures utilitzades d'atenció a la diversitat, la finalitat és que els alumnes aprenguin i participin del currículum comú en la mesura de les seves possibilitats i en el context de l'aula.

Descàrregues

Publicades

25.02.2020

Número

Secció

Psicopedagogia i Orientació

Articles més llegits del mateix autor/a