Padrines i padrins

Autors/ores

  • Montserrat Castanys Jarque Mestra de primària. CEIP “La Popa”, Castellcir
  • Sílvia Vendrell Galí Mestra d’Educació Infantil. CEIP “La Popa”, Castellcir

Resum

Aquesta experiència, basada en la interacció entre els nens i nenes, consisteix a formar parelles d'alumnes d'edats diferents amb la finalitat de realitzar petites activitats d'aprenentatge. Allò que és subjecte d'aprenentatge -lectura, escriptura, un joc, un experiment ...- té importància, però aquesta queda en un segon terme, allò significatiu són les relacions entre ells, l'adaptació entre diferents maneres de fer, posar-se al lloc de l'altre i, especialment en els padrins i padrines, la responsabilitat de dur a terme una petita activitat dirigida a un company o companya més petit.

Descàrregues

Publicades

01.11.2005

Número

Secció

Psicopedagogia i Orientació