Tot un repte per a un claustre: la integració d'alumnes amb deficiències auditives

Autors/ores

  • Montserrat Moreno i Valero Directora del CEIP Tomàs Viñas. Mestra d’Educació Infantil i Primària. Mestra de català
  • Núria Salvanyà i Miralles Llicenciada en Pedagogia Terapèutica. Diplomada en Audició i Llenguatge
  • Anna Llorens i Todolí Mestra especialista en educació especial. Diplomada en Audició i Llenguatge
  • M. Lourdes García i Punsola Mestra d’Educació Infantil

Resum

Des de fa ja 30 anys al nostre centre treballem per la integració dels nens / es amb dèficit auditiu a l'escola ordinària.
Ha estat un llarg recorregut on hem avançat molt i ens hem enriquit personalment tant mestres com alumnes / es. Tot ha estat possible gràcies a l'alt grau d'implicació per part de l'equip de docents i logopedes que, dia rere dia, han vist com els seus esforços, lentament, han anat donant fruit tot i que disposaven i disposen de recursos totalment insuficients.
Hem treballat, treballem i continuarem treballant per aconseguir un model d'integració de qualitat.

Descàrregues

Publicades

01.11.2005

Número

Secció

Psicopedagogia i Orientació