Els nens i les nenes amb Trastorn Generalitzat del Desenvolupament. Una primera aproximación
Resum
La intenció d'aquest escrit és compartir el coneixement sobre els nens i les nenes amb trastorn generalitzat de el desenvolupament. És un document obert al debat de les persones implicades en l'educació d'aquests alumnes.
El text s'ha estructurat tenint en compte les capacitats d'autonomia personal, motriu, social, cognitiva, de comunicació i de llenguatge. En cadascuna d'elles s'ha afegit una pauta d'observació específica, que orienti la descripció i avaluació inicial. Finalment, es comenta l'estil d'aprenentatge.
Referències
RIVIÈRE, A. (2001): Autismo. Madrid. Trotta.
STANTON, M. (2002): Convivir con el autismo. Barcelona. Paidós Ibérica.
WING, L. EVERARD M.P. y otros (1989): Autismo infantil. Aspectos médicos y educativos. Madrid. Santillana.
VILOCA. LL. (2003): El niño autista. Detección evolución y tratamiento. Barcelona. CEAC
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.