El paradigma de la complexitat: un canvi en la forma de pensar
Resum
.
Referències
Bolívar, A. (2000) Los centros educativos como organizaciones que aprenden. Madrid. La Muralla.
Lave, J. (1991) Situated learning in Comunities of Practice. En Resnik, L., Levine, J., Teasley, S. (Ed.) Prespectives on Socially Shared Cognition. American Psicological Association, Washington, DC.
Lipman, M. (1997) Pensamiento complejo y educación. Madrid. Ediciones de la Torre.
Morin, E. (1997) Introducción al pensamiento complejo. Barcelona. Gedisa.
Morin, E. (2000) La mente bien ordenada. Barcelona. Seix Barral.
Morin, E. ( 2003) El Método. La humanidad de las humanidades. La identidad humana. Madrid. Ediciones Cátedra.
Vilar, S. (1997) La nueva racionalidad. Barcelona. Kairós, S.A.
Lave, J. (1991) Situated learning in Comunities of Practice. En Resnik, L., Levine, J., Teasley, S. (Ed.) Prespectives on Socially Shared Cognition. American Psicological Association, Washington, DC.
Lipman, M. (1997) Pensamiento complejo y educación. Madrid. Ediciones de la Torre.
Morin, E. (1997) Introducción al pensamiento complejo. Barcelona. Gedisa.
Morin, E. (2000) La mente bien ordenada. Barcelona. Seix Barral.
Morin, E. ( 2003) El Método. La humanidad de las humanidades. La identidad humana. Madrid. Ediciones Cátedra.
Vilar, S. (1997) La nueva racionalidad. Barcelona. Kairós, S.A.
Descàrregues
Publicades
01.11.2003
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.