El psicopedagog i la psicopedagoga de l'Institut en un context múltiple de relacions
Resum
.
Referències
Antunez,S., GairinJ. (1990): El Projecte Educatiu. Barcelona, Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Col. Eines de Gestió, nº 2.
Bronfenbrenner, U (1987, 2002): La Ecologia del desarrollo humano. Barcelona, Paidós.
Gordon L. Porter Ponència: Creant la escola inclusiva: una perspectiva canadenca basada en 15 anys d’experiència.
Monereo, C., Solé I. (1996): El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructiva. Barcelona, Alianza.
Patricia Tschorne Relacions intergrupals a l’escola. Un enfocament sistèmic de la seva organització. Perspectiva Escolar, nº 135, maig de 1989.
Puigdellívol, I. (1998): La educación especial en la escuela integrada. Una perspectiva desde la diversidad. Barcdelona, GRAÓ, nº 124.
Bronfenbrenner, U (1987, 2002): La Ecologia del desarrollo humano. Barcelona, Paidós.
Gordon L. Porter Ponència: Creant la escola inclusiva: una perspectiva canadenca basada en 15 anys d’experiència.
Monereo, C., Solé I. (1996): El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructiva. Barcelona, Alianza.
Patricia Tschorne Relacions intergrupals a l’escola. Un enfocament sistèmic de la seva organització. Perspectiva Escolar, nº 135, maig de 1989.
Puigdellívol, I. (1998): La educación especial en la escuela integrada. Una perspectiva desde la diversidad. Barcdelona, GRAÓ, nº 124.
Descàrregues
Publicades
01.11.2003
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.