La intervenció social des dels Equips d'Assessorament Psicopedagògic
Resum
.
Referències
ESTEVE, J M (2002): El professorat davant del canvi social. En Educació i nous reptes socials. Aportacions a laConferència nacional d’Educació. Barcelona: Generalitat de Catalunya, Consell Escolar de Catalunya.
VEGA, S (1997): Instrumentos de trabajo. En COLETTI, M i LINARES, J L La intervención sistémica en los Servicios Sociales ante la familia multiproblemática. La experiencia de Ciutat Vella. Barcelona: Paidos Terapia Familiar.
GRUP d'AASS i DTS (1999): El Diagnòstic social com a eina educativa.. Barcelona: Dossier Recursos per a la intervenció de l'EAP. Seminari de treball del pla de formació permanent dels EAP
GRUP d'AASS i DTS (2001): Avaluació i seguiment dels alumnes amb necessitats educatives especials derivades de situacions socials i/o culturals desfavorides. Barcelona: Seminari de treball del pla de formació permanent dels EAP.
VEGA, S (1997): Instrumentos de trabajo. En COLETTI, M i LINARES, J L La intervención sistémica en los Servicios Sociales ante la familia multiproblemática. La experiencia de Ciutat Vella. Barcelona: Paidos Terapia Familiar.
GRUP d'AASS i DTS (1999): El Diagnòstic social com a eina educativa.. Barcelona: Dossier Recursos per a la intervenció de l'EAP. Seminari de treball del pla de formació permanent dels EAP
GRUP d'AASS i DTS (2001): Avaluació i seguiment dels alumnes amb necessitats educatives especials derivades de situacions socials i/o culturals desfavorides. Barcelona: Seminari de treball del pla de formació permanent dels EAP.
Descàrregues
Publicades
01.04.2003
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.