L' assessorament psicopedagògic en l'àmbit de les estratègies d'aprenentatge

Autors/ores

  • Maria Luïsa Pérez Cabaní Departament de Psicologia, Universitat de Girona

Resum

.

Referències

Martín, E. (1999). Estrategias de aprendizaje y asesoramiento psicopedagógico. En J.I. Pozo y C. Monereo (coord.) El aprendizaje estratégico (337-356). Madrid: Santillana.

Monereo, C. (1999). El asesoramiento psicopedagógico en el ámbito de las estrategias de aprendizaje. En J.I. Pozo y C. Monereo (coord.) El aprendizaje estratégico (357-374). Madrid: Santillana.

Monereo, C., Castelló, M., Clariana, M., Palma, M., y Pérez Cabaní, M.L. (1994). Estrategias de enseñanza y aprendizaje. Barcelona: Graó.

Monereo, C.; Barberá, A.; Castelló, M.; Pérez Cabaní, M.L. (1996). Estrategias de aprendizaje. El desarrollo del aprendizaje autónomo. En M. Álvarez y R. Bisquerra (coord.) Manual de orientación y tutoría (145-192). Barcelona: Praxis.

Pérez Cabaní, M.L. (coord.) (1997) La enseñanza y el aprendizaje de estrategias desde el currículum. Cuadernos para el análisis, 10. Barcelona: UdG/Horsori.

Pérez Cabaní, M.L. (2001) Significat i sentit d'ensenyar a aprendre a l'escola d'avui. Guix, 278, 71-77.

Pérez Cabaní, M.L.; Juandó Bosch, J. (2001) Gestionar la información para que se comprenda. Barcelona: Edebé

Descàrregues

Publicades

15.01.2003

Número

Secció

Psicopedagogia i Orientació