L' assessorament psicopedagògic en l'àmbit de les estratègies d'aprenentatge
Resum
.
Referències
Martín, E. (1999). Estrategias de aprendizaje y asesoramiento psicopedagógico. En J.I. Pozo y C. Monereo (coord.) El aprendizaje estratégico (337-356). Madrid: Santillana.
Monereo, C. (1999). El asesoramiento psicopedagógico en el ámbito de las estrategias de aprendizaje. En J.I. Pozo y C. Monereo (coord.) El aprendizaje estratégico (357-374). Madrid: Santillana.
Monereo, C., Castelló, M., Clariana, M., Palma, M., y Pérez Cabaní, M.L. (1994). Estrategias de enseñanza y aprendizaje. Barcelona: Graó.
Monereo, C.; Barberá, A.; Castelló, M.; Pérez Cabaní, M.L. (1996). Estrategias de aprendizaje. El desarrollo del aprendizaje autónomo. En M. Álvarez y R. Bisquerra (coord.) Manual de orientación y tutoría (145-192). Barcelona: Praxis.
Pérez Cabaní, M.L. (coord.) (1997) La enseñanza y el aprendizaje de estrategias desde el currículum. Cuadernos para el análisis, 10. Barcelona: UdG/Horsori.
Pérez Cabaní, M.L. (2001) Significat i sentit d'ensenyar a aprendre a l'escola d'avui. Guix, 278, 71-77.
Pérez Cabaní, M.L.; Juandó Bosch, J. (2001) Gestionar la información para que se comprenda. Barcelona: Edebé
Monereo, C. (1999). El asesoramiento psicopedagógico en el ámbito de las estrategias de aprendizaje. En J.I. Pozo y C. Monereo (coord.) El aprendizaje estratégico (357-374). Madrid: Santillana.
Monereo, C., Castelló, M., Clariana, M., Palma, M., y Pérez Cabaní, M.L. (1994). Estrategias de enseñanza y aprendizaje. Barcelona: Graó.
Monereo, C.; Barberá, A.; Castelló, M.; Pérez Cabaní, M.L. (1996). Estrategias de aprendizaje. El desarrollo del aprendizaje autónomo. En M. Álvarez y R. Bisquerra (coord.) Manual de orientación y tutoría (145-192). Barcelona: Praxis.
Pérez Cabaní, M.L. (coord.) (1997) La enseñanza y el aprendizaje de estrategias desde el currículum. Cuadernos para el análisis, 10. Barcelona: UdG/Horsori.
Pérez Cabaní, M.L. (2001) Significat i sentit d'ensenyar a aprendre a l'escola d'avui. Guix, 278, 71-77.
Pérez Cabaní, M.L.; Juandó Bosch, J. (2001) Gestionar la información para que se comprenda. Barcelona: Edebé
Descàrregues
Publicades
15.01.2003
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.