L' assessorament als centres en el disseny i experimentació de projectes didàctics: estudi d'un cas
Resum
.
Referències
DEL CARMEN, L. (1992a): Una propuesta práctica para analizar y reelaborar las secuencias de contenidos. Aula 10, 5-8.
DEL CARMEN, L. (1992b): La seqüenciació de continguts en l’ensenyament de les ciències de la naturalesa. En GELI, Terradellas (Eds.). Reflexions sobre l’ensenyament de les ciències naturals. Vic: EUMO.
DEL CARMEN, L. (1996): El análisis y la secuenciación de los contenidos educativos. Barcelona: Horsori.
DEL CARMEN, L. (1996): L’elaboració d’una seqüència de lliçons. Guix 230, 43-48.
DEL CARMEN, L., PEDRINACI, E. (1997): La secuenciación de contenidos: mucho ruido y pocas nueces. Alambique 14, 9-20.
DEL CARMEN, L. (1992b): La seqüenciació de continguts en l’ensenyament de les ciències de la naturalesa. En GELI, Terradellas (Eds.). Reflexions sobre l’ensenyament de les ciències naturals. Vic: EUMO.
DEL CARMEN, L. (1996): El análisis y la secuenciación de los contenidos educativos. Barcelona: Horsori.
DEL CARMEN, L. (1996): L’elaboració d’una seqüència de lliçons. Guix 230, 43-48.
DEL CARMEN, L., PEDRINACI, E. (1997): La secuenciación de contenidos: mucho ruido y pocas nueces. Alambique 14, 9-20.
Descàrregues
Publicades
15.06.2001
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.