UBUNTU. Jo sóc el que sóc per allò que tots som

Autors/ores

  • Jordi Ventura Bartra Professor d’ESO de l’escola Divina Providència de Mataró

DOI:

https://doi.org/10.32093/ambits.vi53.2655

Paraules clau:

Innovació educativa, Espiral d'indagació, Comunitat d'indagació

Resum

Ubuntu és el resultat del procés d’indagació realitzat a la nostra escola. En aquest article s’explica la importància de tenir una comunitat d’indagació a l’escola amb l’objectiu de prendre decisions fonamentades sobre els processos d’innovació educativa, sempre amb l’objectiu principal de que els nostres alumnes aprenguin més i millor en la societat del segle XXI. A continuació, s’expliquen les 6 fases de l’espiral d’indagació de Linda Kaser i JudyHalbert que hem aplicat a la nostra escola i els resultats que s’han obtingut d’aquest procés d’indagació.

Referències

Kaser, L. & J. Halbert. (2017). The Spiral Playbook: Liderar amb mentalitat indagadora a sistemes educatius i escoles. Canada: C21.

Publicades

17.11.2020

Número

Secció

Pràctica professional