No és possible innovar sense indagar
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi53.2656Paraules clau:
Innovació educativa, Espiral d'indagació, Comunitat d'indagacióResum
La innovació educativa, entesa com a millora en el procés d’ensenyament i aprenentatge, està vinculada a l'anàlisi de qüestions del món docent. La institució educativa Franciscanes promou l'acció del canvi per a la millora educativa deles seves quatre escoles recorrent les fases de l'Espiral d'Indagació partint de la realitat particular de cada centre, la qual cosa permet recórrer itineraris de creixement docent respectant les especificitats i peculiaritats dels diferents contextos educatius. L'experiència viscuda i el camí de futur previst permet afirmar que incloure la indagació en la pràctica docent suposa una estratègia de superació cap a la millora contínua que origina certeses en el mestre per a respondre als reptes educatius de segle XXI.
Referències
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.