El camí cap a l’escola inclusiva

Autors/ores

  • Eugènia Palau Mestra, Col·legi Sagrat Cor El Vendrell
  • Judit Rovira Mestre, Col·legi Sagrat Cor El Vendrell

DOI:

https://doi.org/10.32093/ambits.vi53.2657

Paraules clau:

Innovació educativa, Espiral d'indagació, Comunitat d'indagació

Resum

L’ escola Sagrat Cor de El Vendrell ha iniciat un procés de reflexió i millora educativa a l’escola. En aquest article expliquem els motius d’iniciar aquest camí d’aprenentatge col·laboratiu entre els mestres i alguns resultats que volem aconseguir en els pròxims anys. Des de la nostra perspectiva la innovació o millora educativa ha d’implicar que tots els alumnes aprenguin més i millor i aquí rau el nostre repte: l’atenció i la personalització de l’aprenentatge.

Referències

Dumont, H., Istance, D. & Benavides, F. (2010). La naturalesa de l’aprenentatge. Utilitzar la recerca per inspirar la pràctica. OECD.

Rodríguez, F. (2014). La co-enseñanza, una estrategia para el mejoramiento educativo y la inclusión. Revista latinoamericana de educación inclusiva, 8 (2), 219-233.

Publicades

17.11.2020

Número

Secció

Pràctica professional