El camí cap a l’escola inclusiva
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi53.2657Paraules clau:
Innovació educativa, Espiral d'indagació, Comunitat d'indagacióResum
L’ escola Sagrat Cor de El Vendrell ha iniciat un procés de reflexió i millora educativa a l’escola. En aquest article expliquem els motius d’iniciar aquest camí d’aprenentatge col·laboratiu entre els mestres i alguns resultats que volem aconseguir en els pròxims anys. Des de la nostra perspectiva la innovació o millora educativa ha d’implicar que tots els alumnes aprenguin més i millor i aquí rau el nostre repte: l’atenció i la personalització de l’aprenentatge.
Referències
Rodríguez, F. (2014). La co-enseñanza, una estrategia para el mejoramiento educativo y la inclusión. Revista latinoamericana de educación inclusiva, 8 (2), 219-233.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.