Reflexió vivencial de la pandèmia: canvi de forma però no de fons
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi54.5013Paraules clau:
Pandèmia, Confinament, Gestió, Aprenentatge, Acompanyament, ImplicacióResum
En aquest article descrivim la nostra experiència com a docents i membres de l’equip directiu en la gestió d’un centre públic durant la pandèmia de la Covid-19, des de diversos nivells: organització, relacions entre els membres de la comunitat educativa i tasques pedagògiques.
Referències
Autor(s) corporate (2020), La educación en tiempos de la pandemia de COVID-19, NU.CEPAL, UNESCO
Baiges, Cisco (2020) “La pandemia nos marcará y formará parte de nuestra biografía” Entrevista a Luis Rojas Marcos. El Diario de la Educación 32/07/2020.
Dussel, I., Ferrante, P., Pulfer, D., (2020) Pensar la educación en tiempos de pandemia. UNIPE
Ruiz, G. R. (2020). Marcas de la Pandemia: El Derecho a la Educación Afectado. Revista Interna-cional De Educación Para La Justicia Social, 9(3), 45-59.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.