Assessorament per a la millora de les pràctiques educatives. Creant ponts dintre d’un centre de secundària. 1.2
Assessorament psicopedagògic -1.2
Paraules clau:
Assessorament psicopedagògic, Plans individuals, Col·laboració, Educació inclusivaResum
L'article descriu com es va crear una millora de la pràctica educativa en un centre de secundària durant un procés de formació en un model d'assessorament estructurat en fases de construcció de la millora. Observarem que es pot modificar la sensibilitat i la dinàmica d'un claustre a través del traspàs del procés de construcció i revisió conjunta del PI (pla individual) d'una alumna de 4t d'ESO amb un equip docent de 1r de l'ESO per aplicar-lo a els PI d'aquest nivell. L'assessorament es converteix en un instrument de reflexió i de treball per a l'assessor de l'EAP, per la CAD del centre i l'equip docent de primer. En aquest procés es creen ponts entre tots els professionals, es genera un aprenentatge col·laboratiu, no exempt de tensions, que suma i inclou totes les mirades, i que obre el camí cap a un nou enfocament de com treballar l'atenció a la diversitat en el centre .
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.