Una experiència de millora de l'assessorament a un centre d'educació infantil i primària. 1.4
Assessorament psicopedagògic -1.4
Paraules clau:
Assessorament psicopedagògic, FamíliaResum
Aquest projecte per a la millora de la pràctica educativa mitjançant l'assessorament psicopedagògic, es desenvolupa seguint l'estratègia general de l'assessorament que proposen Lago i Onrubia (2011a). Es va dur a terme a una escola d'educació infantil i primària de Barcelona. L'experiència reflecteix l'inici i el desenvolupament d'aquest projecte i creiem que pot haver contribuït a millorar l'actuació dels docents en les intervencions educatives relacionades amb la demanda de col·laboració que se'ns va formular. La demanda va ser col·laborar en l’elaboració de criteris i seguiment d'actuacions sobre "Normes, límits, hàbits i rutines: fixació de conceptes i projecció de l'àmbit escolar a l'àmbit familiar". Recull com es va constituir el grup de treball, com es van acordar els objectius i com va ser l'acompanyament durant les diferents fases del procés d'assessorament per part de l'assessora de l'equip d’assessorament psicopedagògic (EAP) referent del centre.
Referències
Lago, J. R., & Onrubia, J. (2011b). Un modelo de asesoramiento para la mejora de las prácticas educativas. Dins E. Martín, & J. Onrubia (Coords.), Orientación educativa y procesos de innovación y mejora de la enseñanza (pp. 11-32). Barcelona. Graó.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.