La docència compartida a la universitat: una experiència en la formació de mestres
Paraules clau:
Professorat, Treball en xarxa, Ensenyament, Col·laboracióResum
En el present article es presenta una experiència de docència compartida en el context d’una assignatura del tercer curs dels graus en Educació Infantil i Educació Primària del Centre d’Ensenyament Superior Alberta Giménez (CESAG) de Mallorca, atenent a qüestions com els motius que la sostingueren, els requisits necessaris per al seu desenvolupament, les condicions en que va tenir lloc i els efectes d’un procés d’ensenyament-aprenentatge que en tot moment es desenvolupà de manera cooperativa i complementària.
Referències
Huguet, T. (2011). El asesoramiento a la introducción de procesos de docencia compartida. En E. Martín y J. Onrubia (Coords.), Orientación educativa. Procesos de innovación y mejora de la enseñanza (pp. 143-165). Madrid: Graó
Margalef, L. (2000). La formación inicial del profesorado: de las prácticas educativas transmisivas a las prácticas participativas. Revista Interuniversitaria de Formación del Profesorado, 39, 157-168
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.