Escola Riera de Ribes. El sentit de les nostres pràctiques
Paraules clau:
Aprenentatge, Competències, Avaluació, OrganitzacióResum
Aquest any L’Escola Riera de Ribes celebra els 15 anys, un moment per a mirar enrere i fixar-nos en la trajectòria que hem fet. Al llarg d’aquest anys hem anat construint un projecte educatiu singular i innovador, fonamentat en quatre eixos: la ideologia, les persones, l’avaluació i l’organització. Fruit d’un procés evolutiu necessari, hem anat creixent i madurant. En aquest camí, hem anat cercant les maneres d’organitzar-nos i de gestionar-nos que acompanyessin en cada moment les necessitats del centre, des de la coherència i la voluntat de millorar.
En aquest escrit us volem explicar el nostre recorregut des d’una vessant més teòrica i com, actualment, aquesta teoria es concreta en les nostres pràctiques.
Referències
Coll, C. (2014): El sentit de l’aprenentatge avui: un repte per la innovació educativa. Aula de Innovación Vol. 405.
Martínez, M., Badia J. i Jolonch A.(2013): Lideratge per a l’aprenentatge. Estudis de cas a Catalunya. Barceolna: Fundació Jaume Bofill
Sanmartí, N. (2010): Aprender a evaluarse: motor de todo aprendizaje. Aula de Innovación Educativa. Vol. 192
Travesset, M. i Parellada, C. (2014): Evolució del sistema educatiu. Barcelona: Octaedro.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.