Transformant la convivència escolar. El camí cap a un ambient respectuós i col·laboratiu a l’Àgora

Autors/ores

  • Judith Garcia Pastor Mestra i cap d’estudis de l’escola Àgora
  • M. Rosa Blasi Sanquirgo Mestra i directora de l’escola Àgora

DOI:

https://doi.org/10.32093/ambits.vi60504950

Paraules clau:

Enfocament restauratiu global, cercles de diàleg, cercles restauratius, necessitats i compromisos

Resum

L'escola Àgora, situada al cor de la Guineueta, ha adoptat l'Enfocament Restauratiu Global (ERG) per abordar els conflictes escolars. Mitjançant cercles de diàleg i mesures restauratives, han reduït significativament els conflictes i han creat un ambient escolar positiu i respectuós. L'ERG ha transformat la cultura escolar, promocionant la confiança, el respecte i el benestar de tots els membres de la comunitat educativa.

Publicades

27.05.2024

Número

Secció

Pràctiques educatives en els centres escolars