Transformant la convivència escolar. El camí cap a un ambient respectuós i col·laboratiu a l’Àgora
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi60504950Paraules clau:
Enfocament restauratiu global, cercles de diàleg, cercles restauratius, necessitats i compromisosResum
L'escola Àgora, situada al cor de la Guineueta, ha adoptat l'Enfocament Restauratiu Global (ERG) per abordar els conflictes escolars. Mitjançant cercles de diàleg i mesures restauratives, han reduït significativament els conflictes i han creat un ambient escolar positiu i respectuós. L'ERG ha transformat la cultura escolar, promocionant la confiança, el respecte i el benestar de tots els membres de la comunitat educativa.
![](https://ambitsaaf.cat/public/journals/1/submission_6848_7360_coverImage_ca_ES.jpg)
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Drets d'autor (c) 2024 Judith Garcia Pastor, M. Rosa Blasi Sanquirgo
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.