Transformant la convivència escolar. El camí cap a un ambient respectuós i col·laboratiu a l’Àgora
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi60504950Paraules clau:
Enfocament restauratiu global, cercles de diàleg, cercles restauratius, necessitats i compromisosResum
L'escola Àgora, situada al cor de la Guineueta, ha adoptat l'Enfocament Restauratiu Global (ERG) per abordar els conflictes escolars. Mitjançant cercles de diàleg i mesures restauratives, han reduït significativament els conflictes i han creat un ambient escolar positiu i respectuós. L'ERG ha transformat la cultura escolar, promocionant la confiança, el respecte i el benestar de tots els membres de la comunitat educativa.

Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Drets d'autor (c) 2024 Judith Garcia Pastor, M. Rosa Blasi Sanquirgo

Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.