Passar al contingut principal
Passar al menú de navegació principal
Passar al peu de pàgina del lloc
Open Menu
INICI
Sobre Àmbits
Contacte
Qui som
Polítiques
Enviaments
Altres
NºActual
Arxiu
Publicacions
Monografies
Llibres digitals
Avisos
Cerca
Registre
Inici de la sessió
Pàgina d'inici
/
Arxius
/
No 50 (2019): Maig 2019
No 50 (2019): Maig 2019
Publicades:
28.05.2019
Psicopedagogia i Orientació
De Gutenberg a les interfícies: canvis en el funcionament cognitiu i relacional del subjecte
Joan Serra Capallera
1-8
PDF
PDF (Español (España))
A propòsit de l’actualitat de la innovació educativa: entrevista amb Antoni Zabala
Ramon Almirall, Teresa Huguet
9-18
PDF
PDF (Español (España))
Reconciliar-se amb el cos i els altres. Un exemple d'educació saludable
José Ramón Ubieto
19-29
PDF
PDF (Español (España))
Notes sobre ciutat, educació i cultura
Joan Subirats
30-40
PDF
PDF (Español (España))
Evolució educativa: per què el com és més important que el què
David Bueno i Torrens
41-46
PDF
PDF (Español (España))
Aprenentatge docent entre iguals: mestres i escoles que aprenen uns dels altres
David Duran Gisbert
47-58
PDF
PDF (Español (España))
Pot haver-hi innovació sense recerca? Una proposta des de les comunitats d'indagació
Eva Liesa, Paula Mayoral
59-72
PDF
PDF (Español (España))
Les Escoles de Noves Oportunitats. Entrevista amb Begonya Gasch Yagüe, directora de la Fundació EL LLINDAR
Anna Farré, Ferran Sentís
73-88
PDF
PDF (Español (España))
Compensa (Com pensa) l’escola? Algunes respostes a les necessitats educatives en un entorn “complex”
Lluís Espunya Danés, Laura Claver Pedraza, Cristina Riu Mir, David Mena García, Laura Lladó Martí
89-102
PDF
PDF (Español (España))
L' atenció a la diversitat. El model ètic de l’escola inclusiva i orientadora
Jordi Carmona, Mercè Olivé
103-115
PDF
PDF (Español (España))
Investigació-Acció en la transformació d’un centre cap a la inclusió
María José Bataller Mira, Ana Angulo Fernández-Pacheco, Miguel Angel Gimeno
116-138
PDF
PDF (Español (España))
Centres de secundària que es mouen: Entrevista a tres instituts sobre la pràctica reflexiva i la innovació
Ramon Coma Dosrius
139-146
PDF
PDF (Español (España))
Innovació i atenció a l’alumnat amb Necessitats Educatives Especials
Carme Güell Serra, Gràcia Compta Solà
147-155
PDF
PDF (Español (España))
Ocupar-se del benestar dels infants. Una prioritat dels equips de Pla de barris als centres educatius de la ciutat de Barcelona
Guillermo Gorostiza, Marta Comas
156-172
PDF
PDF (Español (España))
Trinitat Nova, miralls que ens fan visibles. Una oportunitat per construir un projecte educatiu global
Paloma Cívico Moreno, Alba Sanagustin Ciprés, Joan Artigal i Valls
173-188
PDF
PDF (Español (España))
"Nicajoana". Un projecte cooperatiu d'atenció a la diversitat
Enric Font, Sandra Saénz
189-199
PDF
PDF (Español (España))
Llengua
Català
Español (España)
English
contacto
Contacte
normas_publicacion
Normes de publicació
Fer una tramesa
Fer una Tramesa
banners
indexado