L' Educació Especial en els sistemes educatius comprensius: tendències de futur
Resum
.
Referències
AINSCOW, M., HOPKINS, D., SOUTHWORTH, G., WEST, M. Hacia escuelas eficaces para todos. Madrid: Narcea,2001
AINSCOW. M. Desarrollo de escuelas inclusivas. Madrid: Narcea,2001
BROCK, C., TULASIEWICZ, W. Education in a single Europe. London: Routledge, 1994
CARBONÉS, J., CASTELLS, M., FONT, J., ISAS, R. “Cap a una escola efectiva: una proposta concreta” Suports 2 no.1 (1998): 19-28
CARR, W. y otros. Comprensividad, desarrollo productivo y justicia social. Barcelona: Icaria, 1996.
CLARK, C., DYSON,A., MILLWARD,A. Towards inclusive schools? London: Fulton, 1995.
EVANS, P. “La notion de handicap et l'école.” L'observateur de l'OCDE., no. 187 (1994): 8-11
JENKINSON, J.C. Mainstream or special? Educating students with disabilities. London: Routledge., 1996.
O’HANLON, C. Inclusive Educations in Europe. London: Fulton,1998
PIJL, S.J., MEIJER, J.W., HEGARTY,S. Inclusive education. London.: Routledge, 1997
AINSCOW. M. Desarrollo de escuelas inclusivas. Madrid: Narcea,2001
BROCK, C., TULASIEWICZ, W. Education in a single Europe. London: Routledge, 1994
CARBONÉS, J., CASTELLS, M., FONT, J., ISAS, R. “Cap a una escola efectiva: una proposta concreta” Suports 2 no.1 (1998): 19-28
CARR, W. y otros. Comprensividad, desarrollo productivo y justicia social. Barcelona: Icaria, 1996.
CLARK, C., DYSON,A., MILLWARD,A. Towards inclusive schools? London: Fulton, 1995.
EVANS, P. “La notion de handicap et l'école.” L'observateur de l'OCDE., no. 187 (1994): 8-11
JENKINSON, J.C. Mainstream or special? Educating students with disabilities. London: Routledge., 1996.
O’HANLON, C. Inclusive Educations in Europe. London: Fulton,1998
PIJL, S.J., MEIJER, J.W., HEGARTY,S. Inclusive education. London.: Routledge, 1997
Descàrregues
Publicades
15.01.2003
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.