L' assessorament a l'alumnat amb dificultats de llenguatge
Resum
.
Referències
Asha (200). Guidelines for the Roles and Responsabilities of the School -Based Speech- Language Pathologist.
Bernstein, B. (1958). A public language: some sociological implications of a linguistic form.
Sánchez-Cano, M. (1999). Aprenent i ensenyant a parlar. Lleida. Ed. Pagés.
Sánchez-Cano, M. (et al.) (2009). La conversa en petits grups a l'aula. Barcelona. Graó.
Tuson, A. (1994). Iguales ante la lengua, desiguales en el uso. Bases sociolingüísticas para el desarrollo discursivo. Signos. Teoría y práctica de la educación. n. 2, 30-39.
Bernstein, B. (1958). A public language: some sociological implications of a linguistic form.
Sánchez-Cano, M. (1999). Aprenent i ensenyant a parlar. Lleida. Ed. Pagés.
Sánchez-Cano, M. (et al.) (2009). La conversa en petits grups a l'aula. Barcelona. Graó.
Tuson, A. (1994). Iguales ante la lengua, desiguales en el uso. Bases sociolingüísticas para el desarrollo discursivo. Signos. Teoría y práctica de la educación. n. 2, 30-39.
Descàrregues
Publicades
17.02.2020
Número
Secció
Debat psicopedagògic
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.