La gestió de la conversa amb els alumnes d'incorporació tardana
Resum
.
Referències
COHEN, A (1996). Second language learning and use strategies: clarifying the issues. University of Minnesota. Minneapolis
LARSEN-FREEMAN, D., LONG, M (1994) Introducción al estucio de la adquisición de segundas lenguas. Gredos. Madrid.
SANCHEZ-CANO, M (1999). Aprenent i ensenyant a parlar. Ajuda a la comunicació i al llenguage a l’escola. Pagès. Lleida.
TOUGH, J. (1989). Lenguaje, Conversación y Educación. El uso curricular del habla en la escuela desde los siete años. Madrid: Aprendizaje, Visor.
LARSEN-FREEMAN, D., LONG, M (1994) Introducción al estucio de la adquisición de segundas lenguas. Gredos. Madrid.
SANCHEZ-CANO, M (1999). Aprenent i ensenyant a parlar. Ajuda a la comunicació i al llenguage a l’escola. Pagès. Lleida.
TOUGH, J. (1989). Lenguaje, Conversación y Educación. El uso curricular del habla en la escuela desde los siete años. Madrid: Aprendizaje, Visor.
Descàrregues
Publicades
15.01.2003
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.