Comprendre els Infants amb TEA. Eines per a la intervenció en l’entorn educatiu
Imma Bo, Teresa Castilla, Lola Prófumo Digitals d’Àmbits de Psicopedagogia i Orientació.1 ACPO-ÀÁF, Barcelona, 2024
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi60504972Resum
Ressenya
Referències
Castilla, M. T. (2009). Factors significatius per a l’escolarització de l’alumnat amb trastorns generalitzats del desenvolupament. Intervenció psicopedagògica per a l’escola inclusiva. Generalitat de Catalunya, Departament d’Educació. http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200809/memories/1934m.pdf
Castilla, M. T. (2010). L’alumnat amb Trastorns de l’espectre autista: un repte per a la inclusió educativa”. ÀÁFÀmbits de Psicopedagogia i Orientació, 30, pp.15-21.
Castilla, M. T. (2011). Consideracions per a l’orientació escolar de l’alumnat amb Trastorns de l’espectre autista. ÀÁFÀmbits de Psicopedagogia i Orientació, 32, pp. 15-27.
Castilla, M. T. E. Bassedas (coords.) (2016). Intervención educativa en alumnado con trastornos del espectro autista. Monografies d’Àmbits de Psicopedagogia i Orientació n 2.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Drets d'autor (c) 2024 Anna Farré Riba
Aquesta obra està sota una llicència internacional Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 4.0.
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.