Comprendre els Infants amb TEA. Eines per a la intervenció en l’entorn educatiu

Imma Bo, Teresa Castilla, Lola Prófumo Digitals d’Àmbits de Psicopedagogia i Orientació.1 ACPO-ÀÁF, Barcelona, 2024

Autors/ores

  • Anna Farré Riba

DOI:

https://doi.org/10.32093/ambits.vi60504972

Resum

Ressenya 

Referències

Castilla, M. T. (2009). Factors significatius per a l’escolarització de l’alumnat amb trastorns generalitzats del desenvolupament. Intervenció psicopedagògica per a l’escola inclusiva. Generalitat de Catalunya, Departament d’Educació. http://www.xtec.cat/sgfp/llicencies/200809/memories/1934m.pdf

Castilla, M. T. (2010). L’alumnat amb Trastorns de l’espectre autista: un repte per a la inclusió educativa”. ÀÁFÀmbits de Psicopedagogia i Orientació, 30, pp.15-21.

Castilla, M. T. (2011). Consideracions per a l’orientació escolar de l’alumnat amb Trastorns de l’espectre autista. ÀÁFÀmbits de Psicopedagogia i Orientació, 32, pp. 15-27.

Castilla, M. T. E. Bassedas (coords.) (2016). Intervención educativa en alumnado con trastornos del espectro autista. Monografies d’Àmbits de Psicopedagogia i Orientació n 2.

Publicades

19.11.2024

Número

Secció

Ressenyes