De Gutenberg a les interfícies: canvis en el funcionament cognitiu i relacional del subjecte
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.v0i50.1230Paraules clau:
Interfícies, Xarxes socials, Construcció de la identitat, Institució escolarResum
En una societat hiperconnectada, en la que els mitjans de comunicació i les xarxes socials, condicionen la construcció de les identitats personals i els processos d’adquisició de nous coneixements, la institució escolar hi té un paper cabdal. És imprescindible, però, repensar-ne el paper social i educatiu.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.