Repensar l’escola en temps pandèmics
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi52.2110Referències
Calvino, I. (1989) El castillo de los destinos cruzados. Madrid: Siruela.
Dubet, F. (2006) El declive de la institución. Profesiones, sujetos e individuos en la modernidad. Barcelona: Gedisa.
Garcés, M. (2017) Nueva ilustración radical. Barcelona: Anagrama.
Laval, Ch. (2004) La escuela no es una empresa. Barcelona: Paidós.
Sennett, R. (2000) La corrosión del carácter. Barcelona: Anagrama.
Tedesco, J.C. (2000) Educar en la sociedad del conocimiento. Buenos Aires: Fondo de Cultura económica.
Dubet, F. (2006) El declive de la institución. Profesiones, sujetos e individuos en la modernidad. Barcelona: Gedisa.
Garcés, M. (2017) Nueva ilustración radical. Barcelona: Anagrama.
Laval, Ch. (2004) La escuela no es una empresa. Barcelona: Paidós.
Sennett, R. (2000) La corrosión del carácter. Barcelona: Anagrama.
Tedesco, J.C. (2000) Educar en la sociedad del conocimiento. Buenos Aires: Fondo de Cultura económica.
Descàrregues
Publicades
25.04.2020
Número
Secció
Opinió
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.