10 anys d’Aules d’Hospital de Dia d’Adolescents; construint l’optimisme pedagògic dins de la salut mental
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi51.1427Paraules clau:
Aprenentatge, Vinculació, Inclusió, Xarxa, ComunitatResum
Aquest article pretén descriure les reflexions pedagògiques de les docents dels Hospitals de Dia (HDA) de la zona de Maresme Vallès Oriental aprofitant la conjuntura dels 10 anys des que es va obrir l’HDA de Granollers. S’intenta fer palès aquells elements més constructius i afavoridors de la revinculació dels nostres alumnes amb els seus centres escolars, remarcant la importància de la mirada i l’optimisme pedagògic en l’abordatge educatiu.
Referències
Geddes,H. (2010). El apego en el aula. Relación entre las primeras experiencias infantiles, el bienestar emocional y el rendimiento escolar. Barcelona, Graó.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.