La relació amb l'aprenentatge: tipus i factors influents
Paraules clau:
Aprenentatge, Ralació, ConductaResum
Aquesta publicació es vertebra sobre la base de la necessitat d’anàlisi de la Relació amb l’Aprenentatge. Les persones establim diferents relacions amb l’aprenentatge i hi ha diferents elements influents que determinen diversos tipus de relació. Així mateix, el tipus de relació determina una conducta específica davant de la situació d’aprenentatge. En aquest article valorem quins són aquells factors influents en la construcció d’aquesta relació amb l’aprendre.
Referències
BELANA, R; ERRA, N. (2015). La Noa i el buit de les paraules. Àmbits de psicopedagogia i orientació, Maig, núm. 42.
GEDDES, H. (2010). El apego en el aula. Relación entre las primeras experiencias infantiles, el bienestar emocional y el rendimiento escolar. Barcelona, Graó.
LASA, A. (2015). Los adolescentes y los límites: contención y transgresión. Cuadernos de Psiquiatría y Psicoterapia del Niño y del Adolescente. Núm 60. 2º trimestre.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.