L' orientació educativa, eix vertebrador del PEC de l’Institut Torre Roja (Viladecans)
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi52.2117Paraules clau:
Orientació educativa, Inclusió educativa i social, Atenció a la diversitat, Treball en xarxa, Equips multidisciplinars, Professorat novellResum
En aquest escrit presentem el model orientador d’inclusió de l’institut Torre Roja (Viladecans). Un model que impregna la programació general anual (PGA), el projecte de direcció (PdD) i el projecte educatiu de centre (PEC). Un centre que intenta atendre de forma individualitzada a tot el seu alumnat. Les orientad@rs educatives plantegen l’atenció a la diversitat de i per a tots els nivells i etapes educatives. Els diversos especialistes del departament d’orientació educativa (DOE) col·laboren en xarxa amb altres professionals del seu entorn. Un treball des de l’acollida, l’assessorament i l’acompanyament al servei de tota la comunitat educativa.
Referències
Columna.
Bona, C. (2019). La nueva educación. Los retos y desafíos de un maestro de hoy. Barcelona: Rosa dels Vents.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.