Reflexions del grup de treball dels centres d'educació especial. La inclusió, una escola per a tothom?
Resum
En aquest article es presenta el Grup de treball de centres d'educació especial, els seus objectius principals i les reflexions que s'han fet sobre la inclusió.
Referències
Decret 299/1997 de 25 de novembre, sobre l'atenció educativa a l'alumnat amb necessitats educatives especials.
Generalitat de Catalunya. (2003). Pla director de l'educació especial de Catalunya. Direcció General d'Ordenació i Innovació Educativa.
Booth, T i Ainscow, M. (2006). Índex per a la inclusió. Guia per a l'avaluació i millora de l'educació inclusiva. CD rom. Traduït i adaptat al català pel Grup de Treball sobre escola inclusiva de l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Barcelona.
Generalitat de Catalunya. (2003). Pla director de l'educació especial de Catalunya. Direcció General d'Ordenació i Innovació Educativa.
Booth, T i Ainscow, M. (2006). Índex per a la inclusió. Guia per a l'avaluació i millora de l'educació inclusiva. CD rom. Traduït i adaptat al català pel Grup de Treball sobre escola inclusiva de l’Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat de Barcelona.
Descàrregues
Publicades
01.11.2007
Número
Secció
Psicopedagogia i Orientació
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.