Psychopedagogical intervention in family-school relations

Authors

  • Josep M. Soler Prats Psychologist. EAP Baix Empordà

Abstract

.

References

Carretero, R. (2001). Entrevista a Ignasi Vila. Les relacions Familia-escola i intervenció psicopedagògica. Àmbits de Psicopedagogia, nº1, 11-14.

Carretero Torres, R.; Pujolàs Maset,P.; Serra Capallera, J. (2002) Un altre assessorament per a l'escola. L'assessorament psicopedagògic des d'una perspectiva comunitària. Barcelona. La Galera.

CEIP Ribes. (2002). Dos contextos educativos: familias y profesionales. Un objetivo común: las niñas y los niños. Aula, nº 108, 24-28.

Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. (2001). Les responsabilitats dels pares i mestres en l'educació de l'infant. Informes d'Ensenyament, nº 2. Barcelona.

Jurado, A.M. (2001). Familias en la escuela, un reto. Cuadernos de Pedagogía, nº 298, 27-31.

Lacasa, P. (2001). Entorno familiar y educación escolar: la intersección de dos escenarios educativos. Dins Coll, C., Palacios, J. i Marchesi, A. (Comp.) (2001). Desarrollo psicológico y educación. 2. Psicología de la educación escolar. Madrid, Alianza Editorial.

Máiquez, M., Rodrigo, M.J., Capote, C. i Vermaes, I. (2000). Aprender en la vida cotidiana. Unprograma experiencial para padres. Madrid, Visor.

Oliva, A. i Palacios, J. (1998). Familia y escuela: padres y profesores. Dins Rodrigo, M.J. i Palacios, J. (Coord.) (1998). Familia y desarrollo humano. Madrid, Alianza Editorial.

Soler Prats, J.M. (2002). La relació família-escola al nostre entorn. Anàlisi de la realitat actual i recull de possibles propostes. El paper de l'assessor. Mem`òria llicència estudis (http://xtec.es/sgfp/llicen/index.htm)

Vila, I. (1998). Familia, escuela y comunidad. Barcelona. ICE/UB-Horsori.

Downloads

Published

2004-01-15

Issue

Section

Educational Psychology and Counselling