Psychopedagogical intervention in family-school relations
Abstract
.
References
Carretero, R. (2001). Entrevista a Ignasi Vila. Les relacions Familia-escola i intervenció psicopedagògica. Àmbits de Psicopedagogia, nº1, 11-14.
Carretero Torres, R.; Pujolàs Maset,P.; Serra Capallera, J. (2002) Un altre assessorament per a l'escola. L'assessorament psicopedagògic des d'una perspectiva comunitària. Barcelona. La Galera.
CEIP Ribes. (2002). Dos contextos educativos: familias y profesionales. Un objetivo común: las niñas y los niños. Aula, nº 108, 24-28.
Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. (2001). Les responsabilitats dels pares i mestres en l'educació de l'infant. Informes d'Ensenyament, nº 2. Barcelona.
Jurado, A.M. (2001). Familias en la escuela, un reto. Cuadernos de Pedagogía, nº 298, 27-31.
Lacasa, P. (2001). Entorno familiar y educación escolar: la intersección de dos escenarios educativos. Dins Coll, C., Palacios, J. i Marchesi, A. (Comp.) (2001). Desarrollo psicológico y educación. 2. Psicología de la educación escolar. Madrid, Alianza Editorial.
Máiquez, M., Rodrigo, M.J., Capote, C. i Vermaes, I. (2000). Aprender en la vida cotidiana. Unprograma experiencial para padres. Madrid, Visor.
Oliva, A. i Palacios, J. (1998). Familia y escuela: padres y profesores. Dins Rodrigo, M.J. i Palacios, J. (Coord.) (1998). Familia y desarrollo humano. Madrid, Alianza Editorial.
Soler Prats, J.M. (2002). La relació família-escola al nostre entorn. Anàlisi de la realitat actual i recull de possibles propostes. El paper de l'assessor. Mem`òria llicència estudis (http://xtec.es/sgfp/llicen/index.htm)
Vila, I. (1998). Familia, escuela y comunidad. Barcelona. ICE/UB-Horsori.
Carretero Torres, R.; Pujolàs Maset,P.; Serra Capallera, J. (2002) Un altre assessorament per a l'escola. L'assessorament psicopedagògic des d'una perspectiva comunitària. Barcelona. La Galera.
CEIP Ribes. (2002). Dos contextos educativos: familias y profesionales. Un objetivo común: las niñas y los niños. Aula, nº 108, 24-28.
Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament. (2001). Les responsabilitats dels pares i mestres en l'educació de l'infant. Informes d'Ensenyament, nº 2. Barcelona.
Jurado, A.M. (2001). Familias en la escuela, un reto. Cuadernos de Pedagogía, nº 298, 27-31.
Lacasa, P. (2001). Entorno familiar y educación escolar: la intersección de dos escenarios educativos. Dins Coll, C., Palacios, J. i Marchesi, A. (Comp.) (2001). Desarrollo psicológico y educación. 2. Psicología de la educación escolar. Madrid, Alianza Editorial.
Máiquez, M., Rodrigo, M.J., Capote, C. i Vermaes, I. (2000). Aprender en la vida cotidiana. Unprograma experiencial para padres. Madrid, Visor.
Oliva, A. i Palacios, J. (1998). Familia y escuela: padres y profesores. Dins Rodrigo, M.J. i Palacios, J. (Coord.) (1998). Familia y desarrollo humano. Madrid, Alianza Editorial.
Soler Prats, J.M. (2002). La relació família-escola al nostre entorn. Anàlisi de la realitat actual i recull de possibles propostes. El paper de l'assessor. Mem`òria llicència estudis (http://xtec.es/sgfp/llicen/index.htm)
Vila, I. (1998). Familia, escuela y comunidad. Barcelona. ICE/UB-Horsori.
Downloads
Published
2004-01-15
Issue
Section
Educational Psychology and Counselling
License
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.