L' aprenentatge inclusiu a través de la programació per competències
Resum
Els valors i l'autonomia són els pilars bàsics que sustenten el projecte educatiu de l'Institut de Sils. A partir d'ells, l'objectiu és formar persones competents que sàpiguen desenvolupar-se en un món cada vegada més plural; per això, els alumnes de Sils aprenen a treballar en grups heterogenis que permetin la inclusivitat, desenvolupant projectes creats pels seus propis professors i pensats per al desenvolupament de les competències bàsiques en el grau que cadascú pugui assolir. I és que en l'educació obligatòria no pot haver nivells mínims exigits, i els alumnes han de ser valorats per la seva capacitat de treball i superació, i en cap cas pel seu nivell cognitiu. Aquesta és, almenys, la idea que dóna sentit a l'Institut de Sils, un centre inclusiu on es treballa per desenvolupar un currículum competencial amb una sòlida base de valors
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.