La construcció d'un model d'atenció a la diversitat en un Institut de secundària: estratègies organitzatives i procediments
Resum
El següent article és un resum del procés seguit per un institut de secundària a la construcció d'un model d'atenció a la diversitat. Partint de l'actual situació i analitzant les necessitats educatives del centre i el seu alumnat es proposa avançar cap a un model que pugui donar resposta a la diversitat des d'una perspectiva inclusiva.
Referències
Disponible a internet: http://phobos.xtec.es/sgfprp/resum.php?codi=1934
Coma Dosrius, Ramon i Carné Valls, Montserrat: Diversitat i excel·lència. IES Marta Mata: [en línea]. [Consultat:14/12/2011). Disponible a internet: http://phobos.xtec.cat/edubib/intranet/file.php?file=docs/pi/PI%20InstitutMMata.pdf%20
Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació 2008. Aprendre junts per a viure junts. Bases per al Pla d’Acció 2008-2015. http://www20.gencat.cat/docs/Educacio/Documents/ARXIUS/Aprendre_junts.pdf
Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació, 2009. Direcció General de l’Educació Bàsica i el Batxillerat. Diversitat i Acció tutorial. Plans Individuals Educació secundària. http://www.xtec.cat/edubib.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.