Aplicació del Disseny Universal de l'Aprenentatge: una proposta per acostar el "medi" a tots els alumnes
Resum
El moviment inclusiu ha introduït canvis conceptuals altament significatius en el camp de l'educació especial, produint al seu torn transformacions en les pràctiques d'educació especial en relació al que aprenen els alumnes i el lloc on se'ls ensenya. En l'article presentem una estratègia (TRIPSA) per planificar i ensenyar continguts a grups acadèmicament diferents d'alumnes que es basa en les premisses del Disseny Universal de l'Aprenentatge (DUA).
Referències
COWLEY, J.F.; S. RENÉ (2001): Competència en llegir i escriure i ciències per a estudiants amb discapacitats d’aprenentatge. Parmar. Reading & Writing Quatery, 17
FISHER, J.B.: “Mediar l’aprenentatge d’estudiants de Secundària acadèmicament diversos en matèries de contingut”. A, D. DESHLER, D.D.;
SCHUMAKER, J.; R. HARRIS,K.R.; GRAHAM, S.: Teaching every adolescent every day.
FONT i ROURA, J. (2000): Una proposta per adequar els materials curriculars pensant amb tots els alumnes.
LENZ, K. i SCHUMAKER, J.: Adapting Language Arts, Social Studies and Science Materials for the inclusive classroom.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.