EL FISIOTERAPEUTA A L'ESCOLA: el per què del treball basat en rutines i centrat en l'entorn
Paraules clau:
Educació inclusiva, Necessitats educatives especials, PràcticaResum
Què és el que fa millorar els infants i joves amb afectació motriu? Quins són els elements clau que els porten a posar en joc tot el seu potencial per donar el millor d’ells mateixos i desenvolupar estratègies que els permetin avançar, participar i aprendre, juntament amb els seus companys i companyes? Quines són les seves necessitats reals a l’escola? Com els podem ajudar? Aquestes són algunes preguntes que, els fisioterapeutes que treballem en l’entorn escolar, ens hauríem de fer per saber quina intervenció és la més eficient i adequada, i respon millor a les necessitats i expectatives d’aquests infants i joves.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.