Entrevista a José Leal: Pensant en els nostres equips
Resum
.
Referències
Leal Rubio, J. (1992). Formarse, formar, ser formado. Revista del CIFA nº 8.
Leal Rubio, J. (1993). El malestar en la escuela: el niño como síntoma. En Sellarés, R (Comp.) La atención de las diferencias en la escuela. IME Ajunt. de Barcelona. 1993.
Leal, J.; Renau, D. y Roig, M. (1994). La familia y la infancia. Col. de Serveis Socials nº 9, Diputació de Barcelona.
Leal Rubio, J. (1997). Aproximación a una lectura institucional de los servicios de salud (mental). En Leal, J. (coord.) Equipos e instituciones de salud (mental); salud (mental) de equipos e instituciones. Ed. AEN. Madrid.
Leal Rubio, J. (1999). La cultura de los centros educativos. Los equipos de asesoramiento psicopedagógico y la institución. Conferencia Jornada de los EAP,s de Catalunya, año 1999. Publicación de la Asociación Catalana de Profesionales de Equipos Psicopedagógicos.
Leal Rubio, J. (1993). El malestar en la escuela: el niño como síntoma. En Sellarés, R (Comp.) La atención de las diferencias en la escuela. IME Ajunt. de Barcelona. 1993.
Leal, J.; Renau, D. y Roig, M. (1994). La familia y la infancia. Col. de Serveis Socials nº 9, Diputació de Barcelona.
Leal Rubio, J. (1997). Aproximación a una lectura institucional de los servicios de salud (mental). En Leal, J. (coord.) Equipos e instituciones de salud (mental); salud (mental) de equipos e instituciones. Ed. AEN. Madrid.
Leal Rubio, J. (1999). La cultura de los centros educativos. Los equipos de asesoramiento psicopedagógico y la institución. Conferencia Jornada de los EAP,s de Catalunya, año 1999. Publicación de la Asociación Catalana de Profesionales de Equipos Psicopedagógicos.
Descàrregues
Publicades
13.10.2001
Número
Secció
Debat psicopedagògic
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.