The advice to centers in the design and experimentation of didactic projects. Case Study
Abstract
.
References
Del Carmen, L. (1992a). Una propuesta práctica para analizar y reelaborar las secuencias de contenidos. Aula 10, 5-8.
Del Carmen, L. (1992b). La seqüenciació de continguts en l'ensenyament de les ciències de la naturalesa. En Geli, Terradellas (Eds.). Reflexions sobre l'ensenyament de les ciències naturals. Vic: Eumo.
Del Carmen, L. (1996). El análisis y secuenciación de los contenidos educativos. Barcelona: Horsori
Del Carmen, L. (1996). L'elaboració d'una seqüència de lliçons. Guix, 230, 43-48.
Del Carmen, L. , Pedrinaci, E. (1997). La secuenciación de contenidos: mucho ruido y pocas nueces. Alambique 14, 9-20.
Del Carmen, L. (1992b). La seqüenciació de continguts en l'ensenyament de les ciències de la naturalesa. En Geli, Terradellas (Eds.). Reflexions sobre l'ensenyament de les ciències naturals. Vic: Eumo.
Del Carmen, L. (1996). El análisis y secuenciación de los contenidos educativos. Barcelona: Horsori
Del Carmen, L. (1996). L'elaboració d'una seqüència de lliçons. Guix, 230, 43-48.
Del Carmen, L. , Pedrinaci, E. (1997). La secuenciación de contenidos: mucho ruido y pocas nueces. Alambique 14, 9-20.
Downloads
Published
2020-02-11
Issue
Section
Professional practice
License
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.