The psychopedagogue of the Institute in a multiple context of relationships
Abstract
.
References
Antunez,S., GairinJ. (1990): El Projecte Educatiu. Barcelona, Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament. Col. Eines de Gestió, nº 2.
Bronfenbrenner, U (1987, 2002): La Ecologia del desarrollo humano. Barcelona, Paidós.
Gordon L. Porter Ponència: Creant la escola inclusiva: una perspectiva canadenca basada en 15 anys d’experiència.
Monereo, C., Solé I. (1996): El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructiva. Barcelona, Alianza.
Patricia Tschorne Relacions intergrupals a l’escola. Un enfocament sistèmic de la seva organització. Perspectiva Escolar, nº 135, maig de 1989.
Puigdellívol, I. (1998): La educación especial en la escuela integrada. Una perspectiva desde la diversidad. Barcdelona, GRAÓ, nº 124.
Bronfenbrenner, U (1987, 2002): La Ecologia del desarrollo humano. Barcelona, Paidós.
Gordon L. Porter Ponència: Creant la escola inclusiva: una perspectiva canadenca basada en 15 anys d’experiència.
Monereo, C., Solé I. (1996): El asesoramiento psicopedagógico: una perspectiva profesional y constructiva. Barcelona, Alianza.
Patricia Tschorne Relacions intergrupals a l’escola. Un enfocament sistèmic de la seva organització. Perspectiva Escolar, nº 135, maig de 1989.
Puigdellívol, I. (1998): La educación especial en la escuela integrada. Una perspectiva desde la diversidad. Barcdelona, GRAÓ, nº 124.
Downloads
Published
2003-11-01
Issue
Section
Educational Psychology and Counselling
License
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.