Itineraries in the second cycle of ESO. The point of view of a psychopedagogue
Abstract
.
References
BROWN, L., NIETUPSKI, J. i HAMRE-NIEUPSKI, S. (1987): “Criteris de funcionalitat última”, dins J.L Ortega i J.L. Matson (Comp.): Recerca actual en integració escolar. Documents d’Educació Especial, núm. 7, pàg. 21-34. Barcelona: Departament d’Ensenyament.
CANEVARO, A. (1985): Els infants que es perden al bosc. Vic: Eumo.
COLL, C. (1984): “Estructura grupal, interacción entre alumnos y aprendizaje escolar”. Dins Infancia y Aprendizaje, 27/28, pàg. 119-138.
DELORS, J. (1995): La educación encierra un tesoro. Madrid: Ed. UNESCO.
FERNÁNDEZ ENGUITA, M. (1986): Integrar o segregar. La enseñanza secundaria en los países desarrollados. Barcelona: Laia.
FERRANDIS, A. (1988): La escuela comprensiva: situación actual y problemática. Madrid: Centro de Investigación y Documentación Educativa (CIDE)
JOHNSON, D.W., JOHNSON, R.T. i HOLUBEC, E.J. (1999): El aprendizaje cooperativo en el aula. Buenos Aires: Paidós.
JOHNSON, R.T. i JOHNSON, D.W. (1997): “Una visió global de l’aprenentatge cooperatiu”. Dins Suports. Revista Catalana d’Educació Especial i Atenció a la Diversitat, vol. 1, núm. 1, pàg. 54-64.
OVEJERO, A. (1990): El aprendizaje cooperativo. Una alternativa eficaz a la enseñanza tradicional. Barcelona: PPU.
PARRILLA, A. (1992): El profesor ante la integración escolar: “Investigación y formación”. Capital Federal (Argentina): Ed. Cincel.
PORTER, G.L. (2001): “Elements crítics per a escoles inclusives. Creant l’escola inclusiva: una perspectiva canadenca basada en quinze anys d’experiència”. Dins Suports. Revista Catalana d’Educació Especial i Atenció a la Diversitat. Vol. 5, núm. 1, pàg. 6-14.
STAINBACK, S. B. (2001): “L’educació inclusiva: definició, context i motius”. Suports, vol. 5, núm. 1, pàg. 18-26.
UNESCO (1995): Conferencia Mundial sobre necesidades educativas especiales. Salamanca: UNESCO/Ministerio de Educación y Ciencia
CANEVARO, A. (1985): Els infants que es perden al bosc. Vic: Eumo.
COLL, C. (1984): “Estructura grupal, interacción entre alumnos y aprendizaje escolar”. Dins Infancia y Aprendizaje, 27/28, pàg. 119-138.
DELORS, J. (1995): La educación encierra un tesoro. Madrid: Ed. UNESCO.
FERNÁNDEZ ENGUITA, M. (1986): Integrar o segregar. La enseñanza secundaria en los países desarrollados. Barcelona: Laia.
FERRANDIS, A. (1988): La escuela comprensiva: situación actual y problemática. Madrid: Centro de Investigación y Documentación Educativa (CIDE)
JOHNSON, D.W., JOHNSON, R.T. i HOLUBEC, E.J. (1999): El aprendizaje cooperativo en el aula. Buenos Aires: Paidós.
JOHNSON, R.T. i JOHNSON, D.W. (1997): “Una visió global de l’aprenentatge cooperatiu”. Dins Suports. Revista Catalana d’Educació Especial i Atenció a la Diversitat, vol. 1, núm. 1, pàg. 54-64.
OVEJERO, A. (1990): El aprendizaje cooperativo. Una alternativa eficaz a la enseñanza tradicional. Barcelona: PPU.
PARRILLA, A. (1992): El profesor ante la integración escolar: “Investigación y formación”. Capital Federal (Argentina): Ed. Cincel.
PORTER, G.L. (2001): “Elements crítics per a escoles inclusives. Creant l’escola inclusiva: una perspectiva canadenca basada en quinze anys d’experiència”. Dins Suports. Revista Catalana d’Educació Especial i Atenció a la Diversitat. Vol. 5, núm. 1, pàg. 6-14.
STAINBACK, S. B. (2001): “L’educació inclusiva: definició, context i motius”. Suports, vol. 5, núm. 1, pàg. 18-26.
UNESCO (1995): Conferencia Mundial sobre necesidades educativas especiales. Salamanca: UNESCO/Ministerio de Educación y Ciencia
Downloads
Published
2002-11-01
Issue
Section
Educational Psychology and Counselling
License
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.