Advice to schools on the design and experimentation of teaching projects: a case study
Abstract
.
References
DEL CARMEN, L. (1992a): Una propuesta práctica para analizar y reelaborar las secuencias de contenidos. Aula 10, 5-8.
DEL CARMEN, L. (1992b): La seqüenciació de continguts en l’ensenyament de les ciències de la naturalesa. En GELI, Terradellas (Eds.). Reflexions sobre l’ensenyament de les ciències naturals. Vic: EUMO.
DEL CARMEN, L. (1996): El análisis y la secuenciación de los contenidos educativos. Barcelona: Horsori.
DEL CARMEN, L. (1996): L’elaboració d’una seqüència de lliçons. Guix 230, 43-48.
DEL CARMEN, L., PEDRINACI, E. (1997): La secuenciación de contenidos: mucho ruido y pocas nueces. Alambique 14, 9-20.
DEL CARMEN, L. (1992b): La seqüenciació de continguts en l’ensenyament de les ciències de la naturalesa. En GELI, Terradellas (Eds.). Reflexions sobre l’ensenyament de les ciències naturals. Vic: EUMO.
DEL CARMEN, L. (1996): El análisis y la secuenciación de los contenidos educativos. Barcelona: Horsori.
DEL CARMEN, L. (1996): L’elaboració d’una seqüència de lliçons. Guix 230, 43-48.
DEL CARMEN, L., PEDRINACI, E. (1997): La secuenciación de contenidos: mucho ruido y pocas nueces. Alambique 14, 9-20.
Downloads
Published
2001-06-15
Issue
Section
Educational Psychology and Counselling
License
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.