Reflexió vivencial de la pandèmia: canvi de forma però no de fons

Autors/ores

  • Azahara Casas i Sánchez Coordinadora pedagògica, Institut Marta Mata de Montornès del Vallès [Ed. secundària]
  • Montse Morcillo Vivet Cap d’estudis, Institut Marta Mata de Montornès del Vallès. [Ed. secundària]

DOI:

https://doi.org/10.32093/ambits.vi54.5013

Paraules clau:

Pandèmia, Confinament, Gestió, Aprenentatge, Acompanyament, Implicació

Resum

En aquest article descrivim la nostra experiència com a docents i membres de l’equip directiu en la gestió d’un centre públic durant la pandèmia de la Covid-19, des de diversos nivells: organització, relacions entre els membres de la comunitat educativa i tasques pedagògiques.

Referències

Autor(s) corporate (2020), La educación en tiempos de la pandemia de COVID-19, NU.CEPAL, UNESCO

Baiges, Cisco (2020) “La pandemia nos marcará y formará parte de nuestra biografía” Entrevista a Luis Rojas Marcos. El Diario de la Educación 32/07/2020.

Dussel, I., Ferrante, P., Pulfer, D., (2020) Pensar la educación en tiempos de pandemia. UNIPE

Ruiz, G. R. (2020). Marcas de la Pandemia: El Derecho a la Educación Afectado. Revista Interna-cional De Educación Para La Justicia Social, 9(3), 45-59.

Publicades

21.05.2021

Número

Secció

Experiències professionals i personals [RELACIONS DURANT LA PANDÈMIA]