The management of the conversation with the students of late incorporation
Abstract
.
References
COHEN, A (1996). Second language learning and use strategies: clarifying the issues. University of Minnesota. Minneapolis
LARSEN-FREEMAN, D., LONG, M (1994) Introducción al estucio de la adquisición de segundas lenguas. Gredos. Madrid.
SANCHEZ-CANO, M (1999). Aprenent i ensenyant a parlar. Ajuda a la comunicació i al llenguage a l’escola. Pagès. Lleida.
TOUGH, J. (1989). Lenguaje, Conversación y Educación. El uso curricular del habla en la escuela desde los siete años. Madrid: Aprendizaje, Visor.
LARSEN-FREEMAN, D., LONG, M (1994) Introducción al estucio de la adquisición de segundas lenguas. Gredos. Madrid.
SANCHEZ-CANO, M (1999). Aprenent i ensenyant a parlar. Ajuda a la comunicació i al llenguage a l’escola. Pagès. Lleida.
TOUGH, J. (1989). Lenguaje, Conversación y Educación. El uso curricular del habla en la escuela desde los siete años. Madrid: Aprendizaje, Visor.
Downloads
Published
2003-01-15
Issue
Section
Educational Psychology and Counselling
License
The authors maintain their copyright and give the right to the first publication of the work to the journal, registered under a Creative Commons Attribution-Non Commercial-NoDerivs license. This license allows others to download the works and to share them with others as long as they credit the author, but it does not allow for any kind of modification or commercial use.