Alumnat vulnerable i mesures COVID
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi54.5006Resum
Guia de lectura
El gran impacte que ha tingut en l’escola la pandèmia va portar als serveis educatius que tenim una funció d’assessorament, orientació i formació als centres educatius i els docents a pensar en com acompanyar-los en aquesta situació de tan alta complexitat.
Entre d’altres mesures que es van activar, el CRETDIC de Barcelona ciutat va elaborar un document, que ara us fem a mans, amb algunes reflexions i orientacions sobre els efectes que ha estat tenint la pandèmia en els diferents membres de la comunitat educativa, i que servís també per a l’orientació dels docents en la seva reflexió i en el treball amb l’alumnat i les famílies. El document, en el seu moment (començaments dels curs 2020-21), va ser enviat als Equips d’Assessorament Psicopedagògic (EAP) i al Consorci d’Educació de Barcelona perquè el posessin a disposició dels centres educatius de la ciutat.
És un document genèric, però també pensat de cara a aquell alumnat més vulnerable i en el qual els efectes de la pandèmia poden ser més greus i, en alguns casos, també permanents. I té la voluntat d’incorporar tant aspectes reflexius com orientacions pràctiques de cara a l’actuació dels diferents professionals que intervenen en l’àmbit educatiu.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.