Relacions a Telépolis. El canvi de patrons de relació esdevinguts a partir del confinament 2020
DOI:
https://doi.org/10.32093/ambits.vi54.5014Paraules clau:
Canvis relacionals, Desigualtat, InclusióResum
relacions socials. S’han incrementat les accions en el tercer entorn, Telépolis que es regeix per l’ús de les tecnologies i canviant d’aquesta manera l’espai i el temps d’interacció.
Les relacions socials i les interaccions estan restringides i modulades per la tecnologia. La bretxa digital ha aflorat promovent desigualtats educatives tant per qüestions socials com les relatives a les Necessitats Específiques de Suport Educatiu, a més de les dificultats d’adaptar un sistema presencial a la necessitat telemàtica del moment.
Referències
ACN (11 de Gener de 2021). Bargalló admet que la qualitat de l’educació es rebaixa quan no hi ha presencialitat. El Món. Recuperat de: https://elmon.cat/societat/bargallo-admet-que-la-qualitat-de-leducacio-es-rebaixa-quan-no-hi-ha-presencialitat-198779/
Bailenson, J. N. (2021). Nonverbal overload: A theoretical argument for the causes of Zoom fatigue. Technology, Mind, and Behavior, 2(1).
Decret 150/2017. Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, Barcelona, 17 d’Octubre de 2017.
Echeverría, J. (1999). Los señores del aire: Telépolis y el tercer entorno. Barcelona: Destino.
Prensky, M (2001). Digital games-based learning. New York: McGraw Hill.
Taleb, N. (2007). El Cisne Negro: El impacto de lo altamente improbable. Barcelona: Paidós Ibérica.
Descàrregues
Publicades
Número
Secció
Llicència
Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència Creative Commons Reconeixement-NoComercial-Sense Obra Derivada. Aquesta llicència permet la descàrrega de les obres, i que es puguin compartir amb altres sempre que se’n reconegui l'autoria, però no permet que siguin modificades de cap manera, ni ser utilitzades amb finalitat comercial.