El treball social educatiu en temps de pandèmia

Experiències d’intervenció als centres educatius del districte de Ciutat Vella (Barcelona)

Autors/ores

  • Caridad Villar Treballadora Social EAP B-20 Ciutat Vella
  • Sandra Soriano Treballadora Social EAP B-20 Ciutat Vella
  • Neus Martínez Treballadora Social EAP B-20 Ciutat Vella

DOI:

https://doi.org/10.32093/ambits.vi54.5016

Paraules clau:

Treball social educatiu, Visibilitat, Orientació, Assessorament, Corresponsabilitat

Resum

L’article pretén visibilitzar el Treball Social Educatiu compartint les actuacions dutes a terme al districte de Ciutat Vella en temps de confinament i de pandèmia per la COVID-19, facilitant la reflexió professional i institucional.

Referències

Bronfenbrenner, U. (1987). L’ecologia del desenvolupament humà: experiments en entorns naturals i dissenyats. Barcelona: Paidòs.

Delors, J. (1996). Informe UNESCO. La educación encierra un tesoro. Madrid: Santillana.

Freire, P. (2011). Pedagogia de l’esperança: en retrobament amb la pedagogia de l’oprimit. Mèxic: Siglo Ventiuno editores.

Salzberger, I. i Osborne, E. (1989) L’experiència emocional d’ensenyar i aprendre. Barcelona: Rosa Sensat.

Torralba, F. (2002): Pedagogia de la Vulnerabilitat. València: Edicep.

Publicades

21.05.2021

Número

Secció

Experiències professionals i personals [DESIGUALTAT SOCIAL I PANDÈMIA]